با اجرای برنامه‌ها و رویکردهای نوین آموزشی؛

دریافت گواهینامه صلاحیت ممیزی از سوی کارکنان پالایشگاه ششم پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه ششم پارس جنوبی از دریافت صلاحیت ممیزی در حوزه سیستم مدیریت کیفیتISO 9001:2015 توسط 3 نفر از کارکنان این پالایشگاه خبر داد.

مدیر پالایشگاه ششم پارس جنوبی از دریافت صلاحیت ممیزی در حوزه سیستم مدیریت کیفیتISO 9001:2015 توسط ۳ نفر از کارکنان این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش رویداد نفت،حسن اسعدی در ادامه افزود: در جهان رقابتی امروز، بی شک یکی از ابزارهای مهم در ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به اهداف و رسالت‌های موردنظر، برنامه‌ها و رویکردهای نوین آموزش است؛ در این میان، آنچه مقوله تحول را حیات می‌بخشد و بقای سازمان را تضمین می‌کند، عنصر انسان و توسعه منابع انسانی است و هر سازمان به افراد آموزش‌دیده و باتجربه نیاز دارد تا مأموریت خود را به انجام برساند.

وی گفت: بدین منظور پالایشگاه ششم باتوجه‌به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ISO9001:2015 ISO14001:2015 , ISO45001:2018 در سال ۱۴۰۱، ضمن بهره‌گیری از سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات ممیزی و صدور گواهی‌نامه معتبر در حوزه نظام‌های مدیریتی باتوجه‌به بلوغ سازمانی و نیاز سازمان به ارتقا و رشد بهره‌وری در حیطه سرآمدی عملیاتی در کلاس جهانی تا افق ۱۴۰۴، با تمرکز بر ارتقای قابلیت‌های درونی، نسبت به پرورش ممیزان داخلی متناسب با استاندارهای بین‌المللی نظام‌های مدیریتی و تربیت افرادی با رویکرد سیستمی به‌روز متناسب با حیطه شغلی خود و افزایش بهره‌وری در سطح پالایشگاه اقدام کرده است.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: دوره‌های آموزشی نظری و عملی استانداردهای مذکور به مدت ۱۹ روز برای پانزده نفر از همکاران علاقه‌مند، کارشناسان و مسئولان بخش‌های مختلف سازمانی برگزار شد و در نهایت ۳ نفر، موفق به دریافت گواهینامه مذکور شدند.

 

منبع: روابط‌عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

https://roydadnaft.ir/27091کپی شد!