مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تاکید کرد;

صنعت نفت نسبت به جوامع پیرامونی تاسیسات خود متعهد است

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به بنیان و ساختار وجودی صنعت نفت مبنی بر تولید نفت و گاز به عنوان موتور محرک توسعه همه جانبه کشور ، به نقش آن در تعهد به صیانت از محیط زیست و توسعه جوامع پیرامونی صنایع نفت و گاز تاکید کرد. 
مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به بنیان و ساختار وجودی صنعت نفت مبنی بر تولید نفت و گاز به عنوان موتور محرک توسعه همه جانبه کشور ، به نقش آن در تعهد به صیانت از محیط زیست و توسعه جوامع پیرامونی صنایع نفت و گاز تاکید کرد.
به گزارش رویداد نفت به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس مهدی حیدری در حاشیه بازدید از طرحهای مسئولیت اجتماعی در شهرستانهای کوار و سروستان به همراه دکتر رحیمی مظفری نماینده مردم شریف سروستان، خرامه و کوار ، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت و هیات همراه  اظهار داشت: وزارت نفت بنا به ماهیت کاری خود که تولید نفت و گاز است ، متعهد بوده و نسبت به صیانت از محیط زیست و توسعه جوامع پیرامونی صنایع خود نیز مسئولیت پذیر و دغدغه مند است و ترسیم فعالیت های این صنعت در قالب مسئولیت اجتماعی در این راستا تعریف و تبیین شده است.
مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به کارکرد ورزش در تامین سلامت جسم و روان انسانها اشاره کرد و در رابطه با حمایت های مقام عالی وزات نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در توسعه مراکز ورزشی اظهار داشت : ورزش نقش بی بدیلی در تامین سلامت جسمی و نشاط اجتماعی دارد . در این رابطه با دستور مقام عالی وزارت نفت و حمایت‌های ویژه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، تاسیس باشگاه   ورزشی زاگرس جنوبی  در شهرستان های اطراف تاسیسات از جمله شهر کوار در دستور کار قرار گرفت.
مهندس حیدری درباره این باشگاه ورزشی تصریح کرد: این باشگاه یک نهال نوپای ورزشی است که قرار است ریشه دار و همیشگی باقی بماند، لذا برای ماندگاری آن باید همگان تلاش کنند و گستره فعالیت آن تسری یابد.
وی با بیان اینکه،  بر این باوریم که این باشگاه متعلق به همه استان فارس است، خاطرنشان کرد: نتایج اقدمات  در حوزه‌های مختلف مسئولیت اجتماعی، منتج به سربلندی و سعادت مردم ایران اسلامی خواهد شد.
بر اساس این گزارش در این مراسم منصور قنبرزاده مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت وزارت نفت به وظایف سازمانی و اجتماعی وزارت نفت  در حمایت از ورزش اشاره کرد و گفت : وزارت نفت  در مباحث  مسئولیتهای اجتماعی از توسعه و ترویج ورزش حمایت می کند.
 قنبرزاده ضمن تقدیر از نماینده مردم شریف شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی جهت پیگیری مسائل ورزشی در این شهرستان، تصریح کرد : باشگاه ورزشی شهرستان کوار تنها باشگاهی است که طی هشت سال اخیر با دستور مستقیم وزیر نفت و مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران راه‌اندازی شده است.
وی افزود : سیاست دولت و دستگاههای اجرایی پیش از دولت سیزدهم، تاسیس باشگاه نبود اما با توجه به پتانسیل‌های موجود و توسعه میادین گازی و نفتی در این شهرستان، تاسیس باشگاه در کوار در دستور کار قرار گرفت .
قنبرزاده همچنین تاسیس باشگاه ورزشی را به مثابه اقدامی با ثبات با بودجه مشخص توصیف کرد و گفت: رشته‌های ورزشی براساس ظرفیت‌ها، آمایش سرزمینی و کاملا تخصصی راه‌اندازی شده‌اند.
این گزارش می‌افزاید،دکتر عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شریف شهرستان‌های کوار سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این بازدید به یکی از موارد مطالبه جدی استان  فارس اشاره و بیان کرد: با توجه به حضور شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران در استان فارس، می‌طلبد مطالبات این استان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برآورده شود.
وی ادامه داد: اتفاق جدیدی که در بحث باشگاه داری رخ داده این است که تمرکز زدایی در این حوزه رعایت و در راستای کمک به ارتقای ورزش شهرستان‌ها، باشگاه تاسیس شود.
رحیمی مظفری ابراز امیدواری کرد که با گسترش رشته‌های ورزشی ، زمینه ارتقای ورزش در سایر شهرستان‌های نفتی استان فارس فراهم شود
شایان ذکر است، هادی افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران نیز در این بازدید با تاکید بر ترسیم یک مسیر درست در حوزه ورزش، بیان داشت : در حوزه ورزش نگاه ما بر گسترش رده های مختلف ورزشی  متمرکز است.
وی افزود: با توجه به پتانسیل بالای نیروی انسانی استان فارس در رشته ورزشی کشتی ،  سیاست فدراسیون کشتی بر تداوم و چرخه حمایتی از این استان قرار گرفته است که در این رابطه نیازمند همگرایی و تعامل وهمکاری مراکز تصمیم ساز شهرستانی این استان هستیم. همچنین برای داشتن یک تیم منسجم ورزشی ، ایجاد زیر ساخت های لازم  برای انجام ورزش حرفه‌ای از پیش شرط های آن به شمار می رود.
https://roydadnaft.ir/26961کپی شد!