افزایش ظرفیت انتقال مسافر فرودگاه خلیج فارس عسلویه با برقراری پرواز پهن پیکر Airbus ۳۴۰

سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از افزایش ظرفیت انتقال مسافر فرودگاه خلیج فارس عسلویه با برقراری پرواز Airbus ۳۴۰ در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش رویداد نفت به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ظهر روز چهارشنبه اول شهریورماه،در آیین استقبال از نخستین پرواز ایرباس پهن پیکر ۳۴۰ A در فرودگاه خلیج فارس عسلویه، از افزایش ظرفیت انتقال مسافر این فرودگاه خبر داد.

اسدی افزود: با اضافه شدن این هواپیمای دوربرد بین‌المللی برای نخستین بار در کشور به ناوگان هواپیمایی فرودگاه خلیج فارس و در آغاز هفته دولت، شاهد افزایش کیفیت خدمات هوایی، خدمات رسانی مطلوب‌تر به کارکنان صنعت و جامعه پیرامونی باشیم.

وی همچنین گفت: ظرفیت جا به جایی این پرواز ۳۰۰ مسافر است که به صورت برنامه ریزی شده در مسیر پروازی تهران-عسلویه-تهران و در آینده در سایر مسیرهای دوربرد این فرودگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اسدی خاطرنشان کرد طی تفاهم نامه منعقده مابین سازمان منطقه ویژه پارس و هواپیمایی ماهان نرخ بلیط این پرواز به صورت نرخ مصوب خواهد بود و در اختیار شرکت‌ها و مردم قرار خواهد گرفت.

 

https://roydadnaft.ir/26650کپی شد!