رئیس خدمات درمانی و پزشک مشاور شرکت نفت فلات قاره ایران به مناسبت روز پزشک خبر داد:

ارائه یک خدمت جدید پزشکی به کارکنان مناطق عملیاتی نفت در آینده نزدیک

رئیس خدمات درمانی و پزشک مشاور شرکت نفت فلات قاره ایران از ارائه یک خدمت جدید پزشکی به کارکنان مناطق عملیاتی و سکوهای بهره‌برداری در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس خدمات درمانی و پزشک مشاور شرکت نفت فلات قاره ایران از ارائه یک خدمت جدید پزشکی به کارکنان مناطق عملیاتی و سکوهای بهره‌برداری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویداد نفت به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، دکتر مازیار مولازاده در مصاحبه‌ای به مناسبت روز پزشک افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همکاران مناطق عملیاتی و سکوهای بهره‌برداری تا پایان ماه جاری می‌توانند از این خدمت جدید استفاده کنند.

وی افزود: این اقدام، دسترسی همکاران به خدمات تخصصی پزشکی در رشته‌های مختلف را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد که منجر به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های آنان خواهد شد. این طرح در فاز نخست همکاران رسمی مناطق عملیاتی و سکوها و در فازهای بعدی سایر همکاران و خانواده‌های آنان را در بر می‌گیرد که جزییات آن به زودی به اطلاع همکاران خواهد رسید.

دکتر مولازاده با بیان اینکه همکاران واحد خدمات درمانی و پزشک مشاور، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های درمان مستقیم و غیرمستقیم، طب صنعتی و پیشگیری و بهداشت انجام می‌دهند، گفت: در بخش درمان مستقیم و تامین دارو و تجهیزات علی‌رغم اینکه برخی از سازمان‌ها که قبلاً برای ما این اقدام را انجام می‌دادند خدمات خود را تعلیق کرده‌اند، خوشبختانه با استفاده از شرکت‌های پخش دولتی، دارو و تجهیزات مورد نیاز را تامین می‌کنیم و با وجود کاستی‌هایی که در بخش تامین تجهیزات در سطح کشور وجود دارد سعی کردیم در این بخش دچار مشکل نشویم.

وی از ارائه خدمات تخصصی طب اورژانس در مناطق عملیاتی به همکاران خبر داد و گفت: در حال حاضر در منطقه سیری و سکوی ابوذر پزشک متخصص طب اورژانس حضور دارد و با نامه‌نگاری‌های انجام شده با واحد مهندسی ساختار این موضوع به زودی در منطقه عملیاتی لاوان نیز عملیاتی می‌شود.

دکتر مولازاده افزود: در سال گذشته معاینات طب صنعتی در شرکت انجام شده و ۸۵ درصد واجدان شرایط در ستاد تهران در آن حضور داشتند، در مناطق عملیاتی نیز با توجه به ممنوعیتی که تا سال گذشته وجود داشت از سال جاری طب صنعتی برای همکاران آغاز شده و تا پایان امسال به پایان خواهد رسید. همچنین در بحث درمان غیرمستقیم، توسعه مراکز درمانی طرف قرارداد در دستور کار ما قرار دارد و حتی برنامه‌هایی برای جهش آن در نظر گرفته شده است، برای نمونه عقد قرارداد با کلینیک دندانپزشکی، مرکز خدمات بالینی و خدمات icu در منزل در سطح کشور برای همکاران فراهم شده است. همچنین زمان رسیدگی به اسناد درمانی از ۳ تا ۶ ماه به کمتر از یک ماه در واحد خدمات درمانی و پزشک مشاور کاهش یافته است.

رئیس خدمات درمانی و پزشک مشاور در پایان از همه همکاران این واحد در ستاد تهران، مناطق عملیاتی و سکوهای بهره‌برداری قدردانی کرد و از همه همکاران خواست توصیه‌های بهداشتی و درمانی را رعایت کنند.

https://roydadnaft.ir/26633کپی شد!