تقویم فرهنگی سال ۱۴۰۲ پایانه های نفتی ایران تدوین و ابلاغ شد

با حضور مدیر عامل و اعضای اصلی شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران، تقویم فرهنگی این شرکت برای سال ۱۴۰۲ مصوب و به ادارات ابلاغ شد

به گزارش شرکت پایانه های نفتی ایران، دوشنبه (۴ اردیبهشت ماه) این نشست با حضور مدیر عامل و اعضای اصلی شورای فرهنگی شرکت با محوریت بررسی برنامه های فرهنگی در سال ۱۴۰۲ و ارزیابی طرح و پیشنهادات کمیته ها و کارگروه های مختلف شورا در ستاد تهران برگزار شد.

مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران در این نشست ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان اظهار داشتند: توجه به برنامه ریزی مدون فرهنگی در سطح کلان و خرد و داشتن راهبرد را یکی از راههای حفاظت روح جامعه از گزند آفت های گوناگون دانست.

عباس غریبی افزود: زمانی می‌توان به موفقیت کارهای فرهنگی امیدوار باشیم که در ابتدا چشم‌اندازی منطقی ترسیم و در ادامه با برنامه‌ریزی و مقایسه برنامه های فرهنگی و چشم‌انداز پیش رو، در اجرا نقایص را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

غریبی ادامه داد: با توجه به اهتمامی که مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به موضوعات فرهنگی، هنری و ورزشی داشته و دارند،برآنیم تا در ابتدای سال با نگاه ویژه به این حوزه ورود کرده و با اهمیت دادن به این شورا شاهد برنامه ریزی منسجم و هدفمندی باشیم و این جلسات به صورت مستمر در طول سال برگزار و در خصوص مصوبات نیز پیگیری های ویژه ای صورت پذیرد.

مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: باتوجه به ماهیت کاری شرکت که اکثر همکاران از اقصی نقاط کشور هستند و اینکه ما کشوری داریم غنی از هنر، آداب، رسوم و فرهنگهای مختلف، بنابراین اعضای شورا و برنامه های پیشنهادی بایستی به این رنگین کمان فرهنگی دقت ویژه ای داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: با تصویب مصوبات خوب و با همکاری همه جانبه مدیریتها اتفاقات مثبتی در خصوص تسهیلات رفاهی کارکنان و خانواده‌های محترم آنها رخ دهد و با ایجاد بهترین امکانات موجب افزایش رضایت مندی بین کارکنان و خانواده گرامی آنان شویم و شهرهایی که امکانات کمتری از صنعت نفت در حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی و خدمات رفاهی وجود دارد با برنامه ریزی لازم و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی امکانات مورد نظر را مطابق مقررات و دستورالعمل های شرکت ملی نفت ایران برای خانواده های کارکنان اقماری فراهم گردد.

عباس غریبی ادامه داد: حوزه مسئولیت اجتماعی از مهمترین دغدغه‌های مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران می باشد در این خصوص نیز بایستی از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.

وی تاکید کرد: فعال سازی مرکز مشاوره، بهسازی و تعمیر و در دسترس قرار گرفتن امکانات رفاهی همچون باشگاه‌های موجود در جزیره خارگ جهت کارکنان ساکن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه این نشست محمد نوروزی فرد گزارشی از روند مصوبات شورای فرهنگی در سال ۱۴۰۱ ارائه و اعلام داشتند که با پیشنهاد و ظرافت و دقت مدیر عامل محترم شرکت، از این پس شورای ورزشی به واسطه اشتراک های فراوان با حوزه فرهنگی، در این شورا تلفیق و ادغام و با نام شورای فرهنگی ورزشی شرکت پایانه های نفتی ایران عمل و تصمیمات خود را اتخاذ خواهد کرد.

شایان ذکر است در این نشست برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی سال ۱۴۰۲ شرکت پایانه های نفتی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضا دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

https://roydadnaft.ir/23372کپی شد!