متقاضیان جذب در پروژه‌های نفت و گاز کرمانشاه آموزش می‌بینند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله دوم دوره‌های آموزشی برای جذب در پروژه های در حال احداث نفت و گاز، از افراد جویای کار خواست برای ثبت نام در این دوره‌ها به مراکز فنی و حرفه‌ای سطح استان مراجعه کنند.

 عزیز نوری با اشاره به آغاز مرحله دوم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی توانمندسازی برای جذب در پروژه‌های در حال احداث نفت و گاز در استان، گفت: این طرح در راستای اجرای تفاهم نامه سه جانبه کشوری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وزارت نفت و استانداری کرمانشاه و در راستای توانمندسازی  نیروهای بومی ساکن در محل اجرای پروژه های نفت و گاز استان اجرا می شود.

وی بومی استان کرمانشاه بودن را شرط ثبت نام در دوره های آموزشی عنوان کرد و افزود: افراد جویای کار در رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال می توانند برای ثبت نام اقدام کنند و در نهایت متقاضیان حائز شرایط پس از ثبت نام و تأیید مدارک در دوره ها شرکت خواهند کرد.

 مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت‌نام از بین متقاضیان مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر و با اولویت افراد بومی انجام خواهد گرفت، گفت: متقاضیان تا پایان سال فرصت دارند برای ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان پس از پالایش، در رشته‌های جوشکاری برق، جوشکاری آرگون، برق صنعتی، لوله کش صنعتی، کنترل و ابزار دقیق و نصب ماشین‌های صنعتی آموزش می بینند.

وی گفت: هزینه های برگزاری این دوره‌ها از سوی وزارت نفت پرداخت خواهد شد و برای متقاضیان رایگان است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، آموزش و توانمندسازی ۲۵۰۰ نفر از افراد جویای کار در برنامه است، گفت: موظف به برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی تا پایان سال هستیم.

نوری یادآور شد: سال گذشته ۱۵۰ نفر در دوره های آموزش مهارتی این طرح شرکت کرده و برای استخدام در پروژه های نفت و گاز در دست احداث استان در اولویت هستند.

انتهای پیام

https://roydadnaft.ir/23348کپی شد!