مشاور وزیر نفت: بسیاری از مطالبات بانوان در قانون حمایت از این قشر حل خواهد شد

مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده گفت: بسیاری از موارد و مطالبات بانوان شاغل در صنعت نفت زیر چتر قانون حمایت از این قشر مرتفع و حل خواهد شد.

زینب قیصری روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بانوان شاغل و خانواده کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: قانون حمایت از بانوان در سال گذشته اجرایی شده و بسیاری از موارد و مسائل بانوان شاغل در صنعت نفت در در این قانون دیده شد است.

وی یادآورشد: بانوان شاغل در صنعت نفت از توانمندی، تخصص و مهارت‌های لازم برخوردار هستند و باید با برنامه‌ریزی دقیق زیرساخت‌ها را تغییر دهیم و فضا را جهت استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل این قشر مهیا نماییم.

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده اظهارداشت:نقش زنان در توسعه صنعت نفت بی بدیل و همسان با مردان است.

قیصری گفت: با هدف شناسایی استعدادهای خلاق و نوآور، نشست‌های تخصصی زنان صنعت نفت آغاز شده است و امیدواریم با افزایش مشارکت زنان و زمینه سازی برای توانمندی سازی آنها در حوزه های مختلف گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: بخش گسترده‌ای از پیشرفت صنعت نفت بر دوش بانوان پرتلاش، خلاق و نوآور است و اکنون وزیر و مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت‌های تابعه نگاه ویژه‌ای به حل مسائل بانوان شاغل در صنعت نفت دارند.

قیصری اضافه کرد: بی تردید فعالیت در منطقه پارس جنوبی با توجه به شرایط خاص آب و هوایی، مشکلات و چالش‌های متعددی را همراه دارد که در این بازدید ضمن شناسایی دقیق این مشکلات از نزدیک برای رفع آنها تا حصول نتیجه نهایی تلاش خواهیم کرد.
وی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبی نقش بسیار کلیدی در چرخش اقتصادی کشور دارد و اکنون با همت شما کارکنان پرتلاش این مجموعه، مردم در این روزهای سرد سال با بهرمندی و مصرف بهینه گاز در آرامش و آسایش کامل هستند.

قیصری با تاکید بر نقش بی‌بدیل بانوان شاغل مجتمع گاز پارس جنوبی در دستاوردها و شکوفایی اقتصاد کشور، بیان کرد: هدف از این سفر بررسی مشکلات بانوان شاغل در پالایشگاه‌ها و خانواده‌های ساکن در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی و تلاش برای رفع آنها است و در سایه همدلی و کارگروهی بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسائل و مشکلات مهم را در حوزه قانونی مرتفع نماییم.

https://roydadnaft.ir/19447کپی شد!