شرکت ملی نفت ۷۵۰میلیارد ریال برای اربعین اختصاص داد

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۷۵۰میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های مسیرهای تردد زائران اربعین از سوی شرکت ملی نفت ایران تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا، محسن خجسته‌مهر در حاشیه سفر وزیر نفت به اهواز گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریالی برای مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و ۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین در مرز مهران در استان ایلام هزینه خواهد شد.

وی گفت: طبق برنامه شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت‌های فرعی وابسته به شرکت ملی نفت ایران اعتبار تخصیصی را برای رفاه حال زائران اربعین در سه مرز چذابه، شلمچه و مهران هزینه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی را همسو با مسئولیت‌های اجتماعی نفت بیان و اظهار کرد: وزارت نفت در دولت سیزدهم ۱۴۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده که ۷۱هزار میلیارد آن مربوط به استان خوزستان است.

خجسته‌مهر افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفت‌خیز و گاز خیز کشور به‌منظور بهبود وضع رفاهی و معیشتی مناطق همجوار نفت و گاز کشور دارد.

در سفر روز جمعه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به خوزستان ۲۳ طرح عمرانی و رفاهی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نفت به بهره‌برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها، تکمیل و ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر۵۱۰ میلیارد ریال در شهر نفت‌خیز مسجدسلیمان بود.

https://roydadnaft.ir/16605کپی شد!