بازدید رئیس طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران از دستگاه حفاری ۶۴ فتح

با هدف آشنایی بیشتر ارزیابان مرکز ارزیابی و توسعه مدیران با روند عملیات حفاری، رئیس طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران از دستگاه حفاری ۶۴ فتح شرکت ملی حفاری ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر قاسمی در حاشیه این برنامه توضیح داد: در این بازدید یک روزه روسا و کارشناسان مرکز ارزیابی و توسعه مدیران شرکت ملی نفت ایران حضور دارند.

وی گفت: هدف از این بازدید، آشنایی ارزیابان مرکز ارزیابی و توسعه مدیران با روند عملیات حفاری و سطح وظیفه کارکنان برای تعدیل و تبیین شاخص‌های ارزیابی پرسنل عملیات حفاری است.

در جریان این بازدید که رؤسا وکارشناسان اداره مطالعات وبرنامه ریزی نیروی انسانی، معاون و روسای عملیات و مناطق مدیریت عملیات حفاری در خشکی دو شرکت ملی حفاری نیز حضور داشتند، نساج سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت گفت؛ این برنامه درقالب طرح مدیریت استعداد پس از شناسایی کارکنان واجد شرایط درحال برنامه ریزی برای حضور همکاران رده سرپرست عملیات حفاری در مرکز ارزیابی و توسعه مدیران می باشد.

وی افزود؛ این اقدام به منظور تکمیل و ترمیم خزانه‌ کار راهه مدیریت عملیات حفاری شرکت صورت گرفته است.

در جریان این برنامه رئیس، مسئولان و کارشناسان دستگاه ۶۴ فتح درباره معرفی بخش های دکل حفاری و وظایف هر یک از نیروهای عملیاتی توضیحاتی ارائه و حساسیت ، کار توام با ریسک بالا، شرایط اقلیمی موقعیت های عملیاتی و سختی ها و تبعات کار اقماری را یادآور شدند.

https://roydadnaft.ir/15671کپی شد!