‌پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت عید سعید فطر

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به هموطنان به ویژه کارکنان تلاشگر صنعت نفت تیریک گفت.

در متن پیام تبریک محسن خجسته‌مهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر آمده است: “سپاس حضرت حق را که لطف و احسانش را بر ما جاری نمود، نعمت حضور بر خوان ضیافت و بهره مندی از برکات رمضان را بر ما ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد. 

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و اینک با دلهایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم، به پیشواز عید سعید فطر می‌رویم. عیدی که روز تجلی فطرت و جلوه زیبای عشق ذاتی انسان به پروردگار یکتا و لحظه‌ایست که انسان به فطرت پاک خود باز می‌‏گردد و به شکرانه این بازگشت به ستایش باری تعالی به جشن و سرور می‏‌پردازد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن عید سعید فطر عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و کلیه همکاران خود در شرکت ملی نفت ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسالت می‌نمایم.

امید است در پرتو الطاف پروردگار متعال در لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در این ماه مبارک، فرصتی فراهم آمده باشد تا به ارزش‌های والای انسانی نزدیکتر شده و به ره توشه‌ای ارزشمند برای خدمت خالصانه به خلق خدا مفتخر باشیم.”

https://roydadnaft.ir/14715کپی شد!