برگزاری ۳۷ هزار نفر ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان منطقه پارس جنوبی

رییس اداره آموزش درون سازمانی منطقه ویژه پارس از برگزاری ۳۷ هزار نفر ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان منطقه پارس جنوبی در سال گذشته خبر داد.

سید مهدی موسوی زاده با بیان این مطلب گفت: این دوره ها به صورت Micro learning برای کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس و سایر شرکت های فعال در سطح منطقه اجرا شده  که با توجه به شیوع گسترده کرونا در کشور بسیاری از دوره ها به صورت آنلاین برگزار شده است.

وی ادامه داد : طی سال گذشته نشست‌های متعددی با کارشناسان و مدیران آموزشی برای بررسی دستور العمل‌ها و شرح وظایف اداره آموزش برگزار شده است و تلاش می کنیم تا  بهترین و کارآمدترین ترین راهکارهای آموزشی طراحی و اجرا شود.

موسوی زاده افزود: تهیه نقشه راهبردی برای آموزش مشارکتی با شرکت های منطقه و مناطق پیرامون همچنین مراکز فنی حرفه ای نیز از مهمترین برنامه های این اداره بوده است که برای اجرایی شدن این طرح ها دوازدهمین جلسه شورای عالی آموزش در اسفندماه سال گذشته با حضور مدیران و کارشناسان آموزشی شرکت های فعال در منطقه نیز برگزار شد.

رییس اداره آموزش درون سازمانی منطقه ویژه پارس در پایان با اشاره به نیاز سنجی و برنامه ریزی برای تهیه و تنظیم تقویم آموزشی سال ۱۴۰۱ گفت: ما تلاش خواهیم کرد دوره های آموزشی را بر اساس نیازهای توسعه ای سازمان برای بهره برداری از نیروی انسانی آموزش دیده تدوین کنیم تا از این رهگذر ضمن بهبود و ارتقای سطح دانشی کارکنان در توسعه پایدار منطقه نیز نقش سازنده ایفا کنیم.

https://roydadnaft.ir/14342کپی شد!