حضور مهندس علی مددی معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در صنعت نفت غرب کشور 

با حضور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی؛ چالش های حوزه منابع انسانی صنعت نفت در غرب کشور مورد بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ضمن حضور برای بازدید از بخش های مختلف صنعت نفت در غرب کشور، اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همراهی مدیران، روسا و همکاران صنعت نفت زمینه رفع هر چه بیشتر چالش های حوزه منابع انسانی  فراهم شود. 

مهدی علی مددی در رابطه با فضا و شرایط موجود برای فعالیت در کشور اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایطی عهده دار سکان داری کشور شد که چالش های زیادی به خصوص در حوزه صنعت نفت گریبانگیر کشور بود و از طرفی تحریم های ظالمانه و نامشخص بودن نتایج برجام کشور را دچار مشکلات عدیده ای کرده بود، ولی خوشبختانه با تلاش، کوشش و همدلی همه مجموعه وزارت نفت، این صنعت حرکت تحول آفرین خود را آغاز نموده و منشا اثر و ارزش برای کشور نیز خواهد شد.

معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در ادامه به ساماندهی کارکنان شاغل در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: در حوزه نیروهای مدت موقت با وجود مشکلات بسیار، طرح ساماندهی این همکاران در دستور کار قرار گرفت و تا دو ماه آینده مراحل نهایی ساماندهی آنها به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به چالش تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی مشمول طرح بند( و) ایثارگری تصریح کرد: علی رغم نبود سمت های سازمانی و حذف ۱۴ هزار سمت سازمانی در سال ۱۳۹۹، با پیگیری های انجام شده و مساعدت وزیر محترم نفت ضمن برگشت ۱۰ هزار سمت، ۵۶۰۰ نفر از این همکاران ساماندهی شدند. همچنین در حوزه نیروهای پیمانکاری بند(د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ نیز بخشنامه آن نیز قبل از سال جدید ابلاغ شد و مراحل تشریفات استخدامی مشمولین آغاز گردید.

آقای علی مددی ادامه داد: همچنین برنامه ریزی لازم برای فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت صورت گرفته و مصاحبه فنی – تخصصی با آنها به اتمام رسیده و در همین هفته نیز نتایج پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.

معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت همچنین به شکل گیری شورای مدیران منابع انسانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود:  این شورا با تعامل و هم افزایی همه مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه شکل گرفته و زمینه رشد و تعالی سازمانی همکاران را نیز فراهم می کند.

این گزارش می افزاید در این بازدید آقایان ابراهیم فولادوند مشاور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، خانم نازیلا عاکفیان مشاور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، علی ستوده مدیرکل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری، عبدالرضا جوادی معاون اداره کل تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی، ناصر مولایی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا ذنوبی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کریم اله حدادی معاون اداری و پشتیبانی شرکت ملی گاز ایران، معاون وزیر نفت را در این بازدید همراهی نمودند .

https://roydadnaft.ir/14158کپی شد!