برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس

مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مدیر عامل این سازمان، مدیران و رؤسای روابط عمومی شرکت‌های مستقر در منطقه صبح امروز (سه شنبه ۲۴ اسفندماه) برگزار شد.

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم با بیان این نکته قبول مسئولیت در هر سازمانی همسو با نگهبانی و حراست از اهداف عالیه آن سازمان است گفت: به عنوان یک مسئول هرگاه احساس کردیم فردی بهتر از ما می‌تواند اهداف عالیه آن سازمان را محقق کند وظیفه شرعی و اخلاقی داریم که مسئولیت را به وی بسپاریم.

اسدی ادامه داد: انجام مسئولیت‌ها در منطقه باید با هماهنگی کامل با جوامع و محیط پیرامونی صورت پذیرد تا از این رهگذر با مشارکت فعال با جامعه محلی میزان خطرات ایمنی، محیط زیستی و امنیتی را کاهش دهیم و وظیفه ایجاد این هماهنگی بر عهده روابط عمومی‌ها است.

وی افزود: باید در کنار وظیفه اصلی خود که خدمات رسانی به مردم شریف جنوب استان بوشهر است، خدمات خود را به نحو مطلوب اطلاع رسانی کنیم تا مردم احساس کنند در کنار آنها هستیم و این مورد نیز از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های سعید اسدپور در زمان تصدی این مسئولیت، سید محمد باقر یوسف زاده، مدیر جدید روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس را فردی خوش‌نام، دارای کارنامه موفق و از مدیران باسابقه در صنعت نفت و گاز بر شمرد که می‌تواند منشآ خدمات مفیدی در جهت اهداف عالیه سازمان منطقه ویژه پارس باشد.

سید محمد باقر یوسف زاده، مدیر جدید روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم گفت:کار تیمی همراه با نظم و منطبق با خط و مشی سازمانی را  از مهمترین برنامه های آینده روابط عمومی و تشریفات سازمان خواهد بود که با همکاری همه مدیریت ها و شرکت های منطقه نتایج مطلوبی برای مردم منطقه و صنعت نفت خواهد داشت.

یوسف زاده تصریح کرد: همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور جهاد تبیین، فعالیت‌های بزرگ صورت گرفته در منطقه استراتژیک پارس جنوبی را به نحو مطلوب به اطلاع مردم شریف ایران خواهیم رساند و این مهم با همکاری و همدلی میان همکاران صنعت نفت محقق خواهد شد.وی تعامل سازنده با مسئولین جوامع محلی، احترام و دریافت نقطه نظرات نخبگان استان بوشهر، ارتباط با ذی‌نفعان، رسانه‌ها و اهل اندیشه و قلم جهت تبیین دستاوردهای پارس جنوبی از مهمترین اولویت‌های کاری خود در مدیریت روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس اعلام کرد.

سعید اسدپور نیز در پایان گزارشی از عملکرد یکساله خود در مدت زمان تصدی این مسئولیت ارائه کرد.

اتکریم و معارفه 9
اتکریم و معارفه 8
اتکریم و معارفه 7
اتکریم و معارفه 6
اتکریم و معارفه 5
اتکریم و معارفه 4
اتکریم و معارفه 3
https://roydadnaft.ir/14146کپی شد!