دوازدهمین شورای عالی آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد

رییس اداره آموزش و توانمند سازی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت : دوازدهمین جلسه شورای عالی آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف هم افزایی آموزشی و هماهنگی های بیشتر به میزبانی شرکت پتروشیمی کاویان برگزار شد.

سید مهدی موسوی زاده اضافه کرد : اهمیت و ضرورت پایداری شرکتی در  برنامه های سازنده و به روز آموزشی  با توجه به شرایط توسعه ای شرکت ها و مناطق پیرامونی، بیش از گذشته  نیاز  یادگیری و آموختن را در بین نیروی انسانی فعال در مجموعه های صنعتی آشکار می‌سازد .

وی در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه یادآور شد : بنا بر همین ضرورت ها و نیازها از سوی نمایندگان و مسولان آموزشی مباحثی در خصوص دوره‌های آموزشی ، تقویم مشترک ، تربیت نیروی فکری و همکاری های مشترک مطرح شد. 

موسوی زاده همچنین تصریح کرد : مقرر گردید شرکت ها نسبت به برگزاری سمینار های آگاهی بخشی در سطح جامعه پیرامونی اقدام و هماهنگی های لازم را به عمل آورند و با توجه به آماده سازی بستر آموزش مجازی در سازمان منطقه ویژه هر کدام از شرکت ها امکان بهره برداری را دارند. 

وی در پایان گفت : به منظور اجرای طرح سواد آموزی دیجیتال نسبت به شناسایی خیرین آموزشی در شرکت های منطقه اقدام خواهد شد و یک وبینار تعاملی مبتنی بر بازی سازی آموزش های سازمانی در اسرع وقت برای اعضای شورای عالی آموزش برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

آموزش 3
آموزش 2
https://roydadnaft.ir/14003کپی شد!