راه اندازی نرم افزار پتروویزیت (ویزیت از راه دور) در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی

در راستای گسترس خدمات پزشکی غیر حضوری، نرم افزار پتروویزیت در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در حوزه خدمات پزشکی خانواده و طب کار از روز سوم اسفند ماه سال‌جاری راه اندازی شد.

دکتر غلامرضا پیوندی، سرپرست مدیریت بهداشت و HSE  سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی خبر از استقرار و پیاده سازی سیستم نرم افزار پتروویزیت در عسلویه را داد و گفت : یکی از  حوزه های مراقبت پیشرفته  mobile health است یعنی مشاوره روی خطهای تلفن همراه که جزو خدماتی است که افزایش سلامت کارکنان را به دنبال خواهد داشت  ، به دستور مدیرعامل سازمان این نرم افزار مشاوره از راه دور، بر روی گوشی های موبایل از اوایل امسال شناسایی و تهیه شد و از ابتدای سال در سیستم های پزشک خانواده  در منطقه بهداشت و درمان تهران بصورت  پایلوت راه اندازی و مورد بهره برداری و مطالعه قرار گرفت.

وی افزود : تصمیم بر این شد که بعنوان اولین مرکز عملیاتی این نرم افزار در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، منطقه پارس جنوبی راه اندازی شود که در فاز اول نزدیک به ۱۲۰۰ نفر از پرسنل رسمی و  قراردادی با هفت پزشک متخصص طب کار و خانواده در منطقه پارس جنوبی تحت پوشش این طرح قرار گرفتند تا اطمینان خاطری برای کارکنان مناطق عملیاتی و دور دست فراهم شود .

سرپرست مدیریت بهداشت و HSE سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به اینکه این طرح منجر به افزایش سطح رضایت مندی جمعیت تحت پوشش خواهد شد گفت: این طرح برای کل جمعیت تحت پوشش صنعت نفت پیش بینی شده و امیدواریم از ابتدای سال ۱۴۰۱ کل مناطق سازمان را تحت پوشش قرار دهیم .

دکتر پیوندی اظهار کرد : در شرایط  کووید ۱۹  فرصت خوبی فراهم شد تا در بستر خطوط تلفن همراه و از راه دور  خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شود و به طبع در جهت کاهش بار مراجعات حضوری در درمانگاه ها به ویژه در اپدیمی کرونا این نرم افزار بسیار کارآمد و مفید بوده و امکان استفاده مشاوره از راه دور و ابزار تله مدیسین را افزایش داد.

سرپرست مدیریت بهداشت و HSE  سازمان  تصریح کرد : کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده آنان  از طریق این  اپلیکیشن ها می توانند با پزشک خود مشاوره های تصویری و صوتی را انجام دهند و پزشکان و تیم درمان  پاسخگوی آنان هستند.
پتروویزیت

https://roydadnaft.ir/13976کپی شد!