تسلیت مدیرعامل متن برای درگذشت کارکنان در سانحه تصادف

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در پیامی درگذشت چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون را که در سانحه‌ تصادف، صبح امروز (چهارم دی‌ماه) جان خود را از دست دادند به بازماندگان، خانواده آن مرحومان و همکاران این شرکت تسلیت گفت.

در پیام ابوذر شریفی آمده است: “متاسفانه باخبر شدیم که چند تن ازهموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون در سانحه‌ی تصادف زنجیره‌ای در جاده‌ی خرمشهر-اهواز و در حین جابجایی به محل خدمت، به لقاءالله پیوستند.

مشیت و تقدیر الهی بر این بود که دست اجل، چندتن ازهموطنان و کارکنان  پیمانکاری شاغل  در مناطق عملیاتی غرب کارون را از میان ما ببرد و دل همه دوستداران و همکارانشان را آکنده از غم و اندوه نماید. بدون شک غم از دست دادن عزیزان و به سوگ نشستن، صبر عظیم می خواهد و تحمل چنین داغی که بر دلمان نقش بسته بسیار سخت است، اما چاره‌ای جز تسلیم در بارگاه پروردگار بخشنده و رحیم نیست.

اینجانب، این ضایعه جانگداز و دردناک را خدمت خانواده‌های معظمشان وهمچنین همکاران شرکت  تسلیت عرض نموده و ضمن طلب غفران و رحمت واسعه الهی برای آن عزیزان، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می نمایم.

ضمنا لازم است واحد HSE این شرکت نسبت به علت وقوع حادثه بررسی لازم را انجام دهد و جهت جلوگیری از موارد مشابه برای کارکنان و نیروهای شاغل در پیمانکاران مناطق عملیاتی تمهیدات لازم صورت پذیرد، که این مهم مورد تاکید مقامات ارشد وزارت  نفت نیز می‌باشد.”

https://roydadnaft.ir/12940کپی شد!