تشریح اولویت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب برای افزایش بهره‌وری

علیرضا دانشی شنبه، ۲۰ آذرماه در نشست کارگروه طرح تحول سازمانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: تقویت آموزش‌های ضمن خدمت و غنی‌سازی سمت‌های عملیاتی برای جذب، نگهداشت و بازآرایی نیروی انسانی از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در حوزه مدیریت منابع انسانی است.

وی تأمین منابع مالی را از دیگر برنامه‌های مهم این شرکت دانست و گفت: با توجه به اساسنامه شرکت و تقویت زنجیره ارزش، می‌توان منابع مالی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و نوسازی تأسیسات تأمین کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به طرح تحول سازمانی گفت: ایده‌های زیادی برای شکوفایی ظرفیت‌های سازمان وجود دارد، اما باید ابتدا به ظرفیت‌های علمی و اقتصادی موجود توجه کنیم و به‌دنبال نوآوری نیز باشیم.

دانشی صدور خدمات فنی و مهندسی را از راهکارهای تحول سازمان برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در بخش‎های فنی و مهندسی شرکت وجود دارد صدور خدمات می‌تواند برای درآمدزایی و تقویت روحیه خودباوری مؤثر واقع شود.‏

در ابتدای این نشست، باقر پورقاسم، مسئول طرح تحول سازمانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با ارائه گزارشی از تازه‌ترین اقدام‌های انجام‌شده درباره این طرح اظهار کرد: پروژه مدیریت راهبردی به‌عنوان یکی از دستاوردهای سند تحول حاصل کار تیمی و جمعی بوده و در مجتمع آموزش فنون اهواز اجرا شده است.

https://roydadnaft.ir/12793کپی شد!