پیام معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به مناسبت روز پرستار

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، در پیامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، از تلاش، ایثار و حضور فعال و مستمر پرستاران در تمامی مراکز سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور، تقدیر و سپاسگزاری کرد.

متن پیام مهدی علی‌مددی به مناسبت روز پرستار به این شرح است:

«امروز، روز پرستار و گرامیداشت عزیزانی است که «تقدس»، «امید» و «ایثار» را معنا بخشیدند. در برگ برگِ تاریخ کشورمان، هرکجا روایتی از دفاع قهرمانان ملی و یا شهادت در راه دین و کشور است، نام پرستاران، این مدافعین سختکوش، بی‌ادعا و طلایه‌دار سلامتی نیز بر تارک آن می‌درخشد.

از روزهای آغازین هجوم متجاوزین به خاک مقدس ایران اسلامی تا حوادثی چون زلزله و سیل‌های مخرب، پرستاران ایثارگر، رکن اصلی و همراه قهرمانان دفاع مقدس و سپس یاور حادثه‌دیدگان بوده‌اند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز این طلایه‌داران ایثار، جان بر کف با حضور مستمر و خستگی‌ناپذیر، قلب ویروس مخرب را نشانه رفته و با تقدیم ده‌ها شهید همکار، از تمامی تلاش خود فروگذار نکرده و هموطنان را یاور بودند.

فرصت را غنیمت دانسته و ضمن تقدیم صمیمانه‌ترین تبریک به مناسبت روز پرستار به پیشگاه این عزیزان، به‌ویژه پرستاران شاغل در صنعت نفت که همواره تلاش، ایثار و حضور فعال و مستمرشان در مراکز درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مشهود است، امید آن دارم خداوند متعال، اینجانب و سایر مدیران صنعت نفت را در راستای پاسخگویی هرچند ناچیز به ایثار این همکاران متعهد، توفیقی در خور، عطا فرماید.»

https://roydadnaft.ir/12770کپی شد!