پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت هفته بسیج

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی به مناسبت هفته بسیج یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای صنعت نفت را گرامی داشت.

در پیام محسن خجسته مهر آمده است: «هفته بسیج، تبلور یکی از متعالی‌ترین اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل رضوان الله تعالی علیه و روز تولد عظمت، جلال و شکوه پاک باختگان مکتب عشق، شهادت و ایثار است، که تربیت یافتگان آن با درآمیختن “صلابت و عطوفت” و “ستبری و استواری” و حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی، الگو و مظهری از اتحاد، همبستگی و همدلی را به نمایش گذاشته‌اند. 

پنجم آذرماه که به فرمان حضرت امام (ره) روز بسیج نام گرفت، یادآور جانفشانی‌ها و آئینه تمام نمای مجاهدت‌های ایثارگرانی‌ست، که به فرمان رهبر خود لبیک گفتند و ضمن حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، مانع از تحقق اهداف پلید استکبار جهانی شدند و پرچم پر افتخار عزت، آزادگی و شهادت را در سراسر گیتی به اهتزاز در آوردند و موجب شکست اهریمنان در همه جبهه‌ها شده‌اند. دشمن زبون نیز به تلافی این شکست‌ها در تلاش است تا از طریق ایجاد موانع در مسیر پیشرفت روزافزون ملت ایران، محاصره اقتصادی و افزایش فشار تحریم‌ها برای مایوس ساختن مردم از اهداف انقلاب استفاده کند، غافل از آنکه فرهنگ ملت ایران آمیخته با فرهنگ ایستادگی و روحیه مقاومت است.

شرکت ملی نفت ایران افتخار می‌کند که در طول تاریخ بیش از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، همواره با آحاد مردم همراه بوده و امروز نیز تلاش دارد با روحیه جهادی و مطابق با منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و دولت محترم سیزدهم در سنگر اقتصاد در صفی استوار با اقشار مختلف مردم با تمرکز بر تقویت روحیه و رویکردهای بسیجی، ضمن حفظ تولید پایدار در بخش‌های مختلف صنعت نفت وگاز خدمت‌رسان شایسته‌ای برای مردم عزیز ایران باشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد شهدای عزیز دوران دفاع مقدس و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های تمامی بسیجیان جان بر کف، به خصوص همکاران محترم صنعت نفت ایران، فرا رسیدن هفته بسیج و روز بسیج مستضعفان را تبریک عرض نموده و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند قادر و متعال مسئلت دارم.»

https://roydadnaft.ir/12496کپی شد!