بررسی زمینه‌های همکاری نفت و گاز اروندان و هلال احمر خوزستان

مدیران شرکت نفت و گاز اروندان و جمعیت هلال احمر استان خوزستان طی نشستی زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی و توسعه روابط دوجانبه را بررسی کردند.

عبدالله عذاری اهوازی، سرپرست شرکت نفت و گاز اروندان از همکاری مطلوب این شرکت با جمعیت هلال احمر استان خوزستان استقبال و برای همکاری با این سازمان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی تعریف‌شده در سیاست‌های شرکت ملی نفت ایران اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی خوزستان و بروز حوادث طبیعی نظیر زمین‌لرزه و سیل، گفت: صنعت نفت همواره تلاش کرده است تا در اهتمام ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی و همکاری و همراهی با دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان نقش تأثیرگذاری ایفا کند که نمونه بارز آن در پیشگیری از کاهش تبعات ناشی از سیلاب در سال‌های اخیر و کمک در بازسازی مناطق آسیب‌دیده بر اثر این حوادث بود.

عذاری اهوازی ضمن اشاره به مشکل کم آبی در برخی مناطق استان خوزستان در تابستان گذشته افزود: در این ارتباط نیز نفت و گاز اروندان همسو با دیگر دستگاه‌ها به مناطق و روستاهای پیرامونی تأسیسات این شرکت خدمات‌رسانی کرد.

وی اظهار کرد: شرکت نفت و گاز اروندان در اجرای برنامه‌ها و دستورعمل‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران افزایش مشارکت‌های اجتماعی و ایفای نقش بیش از پیش در بهبود زیرساخت‌ها و محرومیت زدایی در گستره مناطق عملیاتی شرکت را در  دستور کار دارد.

در این نشست علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تشریح وظایف و مسئولیت‌های این سازمان، بر همدلی و همکاری مجموعه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران برای ارائه خدمات مطلوب در استان خوزستان تأکید کرد.

وی با ابراز خشنودی از توسعه همکاری با نفت و گاز اروندان و تبریک انتصاب عذاری اهوازی به‌عنوان مدیرعامل این شرکت افزود: از مواردی که می‌توان با همکاری این مجموعه‌ها در آن نقش ایفا کرد توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی است که جمعیت هلال احمر در این ارتباط اعلام آمادگی می‌کند.

https://roydadnaft.ir/12156کپی شد!