کسب نشان شرکت برتر توسط پتروشیمی پردیس در رتبه بندی شرکت سرمایه گذاری غدیر

شرکت پتروشیمی پردیس با ثبت رکوردهای پی در پی و بی نظیر در حوزه تولید، فروش و صادرات محصول، به عنوان برترین شرکت در بین کلیه شرکت های زیرمجموعه سرمایه گذاری غدیر در سال ۱۳۹۹ معرفی شد

همایش تجلیل از شرکت های برتر گروه سرمایه گذاری غدیر با حضور امیر فرشاد نجفی‌پور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه غدیر برگزار شد.
شرکت پتروشیمی پردیس با ثبت رکوردهای پی در پی و بی نظیر در حوزه تولید، فروش و صادرات محصول، به عنوان برترین شرکت در بین کلیه شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری غدیر در سال ۱۳۹۹ معرفی شد و با اعطای “نشان شرکت برتر” از تلاش های دکتر غلامرضا جمشیدی در مدیریت موفق و اثرگذار این شرکت قدردانی به عمل آمد.
همچنین در این همایش هلدینگ نفت و گاز پارسیان به عنوان هلدینگ برتر شرکت سرمایه گذاری غدیر در سال ۱۳۹۹ معرفی و از تلاش های دکتر وحید محمودی مدیرعامل این شرکت تقدیر و تشکر شد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در این همایش با تقدیر از مجاهدت و کوشش پرسنل، مدیران و متخصصان پتروشیمی پردیس در اجرا و به ثمر رساندن فعالیت های این شرکت اظهار داشت: با مدیریت جهادی و تلاش همه کارکنان، شرکت پتروشیمی پردیس موفق به کسب عنوان شرکت برتر سال ۱۳۹۹ در رتبه بندی غدیر شده است.
دکتر سید امیرعباس حسینی افزود: امیدوارم با توکل به خداوند متعال و همت مضاعف و جهادی، گام های استوارتری برای اعتلای صنعت کشور و سربلندی ایران عزیز بردارید.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس نیز در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: پتروشیمی پردیس در یکسال گذشته ۵.۳۸۱.۵۹۱ تن محصول اوره و آمونیاک تولید کرده است که ۱۱۱.۹۱% نسبت به برنامه ، ۱۰۲.۲۱% نسبت به ظرفیت اسمی و ۱۱۸.۴۸% نسبت به سال مالی ۹۹ افزایش داشته است. 
دکتر غلامرضا جمشیدی ادامه داد: این دستاورد نقطه عطفی در تاریخ فعالیت ۱۴ ساله پتروشیمی پردیس است و بی تردید می توان این سال را که با ثبت رکوردهای بی نظیر و پی در پی در حوزه تولید، فروش و صادرات محصول همراه بود، سال طلایی پتروشیمی پردیس دانست.
وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان و نیروهای متخصص پتروشیمی پردیس اذعان کرد: موفقیت پتروشیمی پردیس در کسب عنوان شرکت برتر سال ۱۳۹۹ در رتبه بندی غدیر حاصل برنامه ریزی، آینده نگری و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر سرمایه انسانی متعهد، دلسوز و متخصص پتروشیمی پردیس و همچنین کنترل حوادث فرآیندی و کاهش قابل توجه میزان توقف در تولید است. این موفقیت را به همه جهادگران عرصه تولید در پتروشیمی پردیس تبریک عرض می کنم.
شرکت سرمایه گذاری غدیر از شرکت های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و بزرگترین شرکت سرمایه گذاری چند رشته ای است که در قالب ۸ هلدینگ در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، برق و انرژی، صنایع معدنی، حمل و نقل ، سیمان، ساختمان، تجاری و مالی و همچنین فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کند.
در زیرمجموعه این شرکت سرمایه گذاری، شرکت های بزرگی چون پتروشیمی شیراز، پتروشیمی کرمانشاه، پالایش نفت تبریز، پالایش نفت شیراز، پتروشیمی پارس، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی خراسان، پالایشگاه نفت بندرعباس، پتروشیمی تبریز، پایانه های و مخازن پتروشیمی، دماوند انرژی عسلویه، موتوژن، فولاد آلیاژی ایران، سیمان سپاهان، سیمان شرق، سیمان کردستان، سیمان دشتستان و بیش از ۲۰ شرکت در حوزه مالی و بیمه، ساختمان، برق و انرژی، حمل و نقل و ICT حضور دارند که ارزش موفقیت پتروشیمی پردیس در کسب عنوان شرکت اول هلدینگ غدیر را دوچندان می کند.

https://roydadnaft.ir/12137کپی شد!