تاکید وزیر نفت بر توجه به نیروی انسانی و تأمین سوخت زمستانی

جواد اوجی وزیر نفت در جلسه شامگاهی پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ با مدیران ارشد شرکت‌های مستقر در منطقه عسلویه، از تلاش کارکنان و مجموعه‌های عملیاتی و پالایشگاهی قدردانی کرد و گفت: به همه همکاران به‌ویژه همکاران عملیاتی، پالایشگاه‌ها و سکوهای دریایی که سال گذشته با توجه به بحث بیماری کرونا که اقتصاد کشور را تحت‌الشعاع قرار داد، برای تأمین گاز مردم پای کار بودند، تشکر می‌کنم.

اوجی با بیان اینکه در زمینه تأمین سوخت مصرفی مردم تعهد داریم، گفت: انتظار داریم با توجه به تعهدات صورت‌گرفته در تولید و تأمین گاز و با راهکارهایی که مد نظر است و هماهنگی بین شرکت‌های ملی نفت، گاز و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و جلساتی که با وزارت نیرو داریم، این تعهدات محقق شود تا از چالش کمبود سوخت خارج شویم. 

وزیر نفت نیروی انسانی را اصلی‌ترین سرمایه صنعت نفت عنوان و اظهار کرد: کار همکاران صنعت نفت مصداق واقعی خدمت به مردم است. 

وزیر نفت هدف از اولین سفر کاری خود به پارس جنوبی را دیدار با کارکنان صنعت نفت و پیگیری تأمین سوخت زمستانی عنوان کرد و گفت: سال گذشته در زمینه تأمین گاز مصرفی کمبود داشتیم که با توجه به ادامه رشد مصرف گاز در سال جاری، جلسات تأمین سوخت زمستانی را به‌صورت جدی جهت تأمین کسری گاز پیگیری خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی شعار این دولت و وزارت نفت است، افزود: اگر ادوات و تجهیزات داشته باشیم اما به نیروی انسانی، به‌خصوص نیروهای عملیاتی و سکوها که در زمینه تولید فعالیت می‌کنند بی‌مهری شود، بهره‌وری پایین خواهد آمد.

وزیر نفت افزود: با برنامه‌هایی که مد نظر داریم و با حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در حوزه نیروی انسانی اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

اوجی اظهار کرد: با حمایتی که جناب رییس‌جمهور و سایر بخش‌ها در این زمینه داشته‌اند، آرامشی اتفاق افتاده و من به عنوان نماینده شما در دولت و نظام به‌طور جد پیگیری خواهم کرد که اتفاقات خوبی رقم بخورد.

https://roydadnaft.ir/11438کپی شد!