کرباسیان: روند واکسیناسیون کارکنان عملیاتی شرکت ملی نفت شتاب می‌گیرد

مسعود کرباسیان با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا به کارکنان عملیاتی در بخش دریایی شرکت نفت و گاز پارس و شرکت نفت فلات قاره ایران از دو هفته گذشته سرعت خوبی داشته است، تصریح کرد: در ادامه به منظور پوشش کامل واکسیناسیون کارکنان عملیاتی شاغل در جزایر نفتی و عسلویه، با پیگیری ها و تعاملاتی که با وزارت بهداشت صورت گرفت، سهمیه های لازم اختصاص یافت و از روز سه شنبه (۱۹ مردادماه) تزریق واکسن در این مناطق نیز آغاز شده است.

وی افزود: با تکمیل و افزایش تعداد پایگاه ها در مناطق عملیاتی، روند واکسیناسیون در روزهای آتی سرعت بیشتری خواهد گرفت و این خدمت شامل تمام کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی (رسمی، قراردادی، پیمانکاری) می شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: برای خدمت رسانی به کارکنان پرخطر در ستاد نیز برنامه ریزی لازم انجام شده است و به زودی این گروه هدف نیز تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت؛ همچنین برای افزایش خدمت رسانی، مرکز واکسیناسیون در تهرانسر با حمایت نفت به بهره برداری خواهد رسید.

کرباسیان افزود: تعامل و هماهنگی های خوبی با وزارت بهداشت برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران در جهت خدمت رسانی در سنگر مبارزه با کرونا صورت گرفته است و این خدمات از سوی نفت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از تلاش ها و پیگیری های فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران در زمینه برنامه ریزی برای جلوگیری از شیوع کرونا در مناطق عملیاتی و افزایش سرعت واکسیناسیون تقدیر و تشکر کرد.

https://roydadnaft.ir/11199کپی شد!