تأمین تجهیزات درمانگاهی و دو دستگاه آمبولانس در فاز ۱۳ پارس جنوبی

کوروش عمادی ضمن اعلام این خبر گفت: ساختمان کلینیک و تجهیزات پزشکی موردنیاز طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی به همراه دو دستگاه آمبولانس دیزلی تیپ B متناسب با الزامات ایمنی پالایشگاه این فاز، مطابق با نظر فنی نماینده بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان بهره‌بردار نهایی تجهیزات مذکور، تأمین و تحویل شد.

وی ارزش تجهیزات درمانگاهی و دو دستگاه آمبولانس‌ را ۳۳۳ هزار یورو اعلام کرد و گفت: با هدف حمایت از تولید داخل، پیمانکار مکلف شد با اولویت خرید محصولات باکیفیت پزشکی تولید داخل، نسبت به تأمین اقلام مذکور اقدام کند. 

به گفته عمادی، برای تجهیز درمانگاه و آمبولانس‌های طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی بیش از ۱۵۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه شده و پس از اخذ تاییدیه سازمان اورژانس استان بوشهر و طی مراحل شماره‌گذاری آمبولانس‌ها، این تجهیزات به سایت منتقل و به بهره‌بردار تحویل شد. 

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقلام مورد نیاز درمانگاهی و یک دستگاه آمبولانس برای استقرار در بندر سیراف پارس نیز به ارزش ۱۸۷هزار یورو تأمین شده که پس از تکمیل ساختمان درمانگاه بندر، این تجهیزات به محل منتقل شده و تحویل بهره‌بردار نهایی خواهد شد.

https://roydadnaft.ir/10830کپی شد!