تازه ترین

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار » اقتصاد » پتروشیمی » پروژه ها » پیشخوان
  • شناسه : 17074
  • 24 سپتامبر 2022 - 8:10
کاهش ۴۴ درصدی آلایندگی صنعت پتروشیمی

کاهش ۴۴ درصدی آلایندگی صنعت پتروشیمی

مشاور مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از کاهش ۴۴ درصدی حجم آلایندگی صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: مقدار آلایندگی شرکت‌های پتروشیمی از اوایل دهه ۹۰ تاکنون از ۶۶ درصد به کمتر از ۲۲ درصد در اواخر پارسال رسیده است.

مشاور مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از کاهش ۴۴ درصدی حجم آلایندگی صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: مقدار آلایندگی شرکت‌های پتروشیمی از اوایل دهه ۹۰ تاکنون از ۶۶ درصد به کمتر از ۲۲ درصد در اواخر پارسال رسیده است.

مشاور مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از کاهش ۴۴ درصدی حجم آلایندگی صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: مقدار آلایندگی شرکت‌های پتروشیمی از اوایل دهه ۹۰ تاکنون از ۶۶ درصد به کمتر از ۲۲ درصد در اواخر پارسال رسیده است.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی ربانی از کاهش ۴۴ درصدی حجم آلایندگی این صنعت خبر داد و گفت: مقدار آلایندگی شرکت‌های پتروشیمی از اوایل دهه ۹۰ تاکنون از ۶۶ درصد به کمتر از ۲۲ درصد در اواخر پارسال رسیده است که نشان می‌دهد شرکت‌های پتروشیمی توانستند با رعایت استانداردهای محیط زیستی افزون بر افزایش تولید و بازدهی، نیازهای جامعه را درنظر گیرند. امید است با تسریع این روند به بالاترین مقداز تولید با کمترین آلایندگی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه صنعت پتروشیمی توانسته است آلایندگی را به حداقل برساند، اظهار کرد: نگاه صنعت پتروشیمی به مسئولیت اجتماعی کاملا متفاوت شده است و تلاش می‌شود با تدوین راهبرد مشخص که به تأیید وزیر نفت، شورای عالی مسئولیت اجتماعی و هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی رسیده، با همکاری شرکت‌ها توازن مطلوبی را در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و کارکنان شاهد باشیم.

رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین درباره نمایشگاه ایران پلاست، گفت: ایران پلاست فرصتی برای عرضه توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در حوزه بالادست، میان‌دست و پایین‌دست پتروشیمی است تا سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در این حوزه فعالیت کنند در جریان توانمندی‌های کشور قرار گیرند.

ربانی ادامه داد: همکارانی که در حوزه‌های مختلف پژوهش و عرضه کالا و خدمات فعال هستند می‌توانند از فرصت نمایشگاه ایران‌پلاست برای شناسایی نیازمندی‌های صنایع بالادست، میان‌دست و پایین‌دست پتروشیمی بهره ببرند و با هم‌افزایی و هم‌رسانی فضای تعاملی مناسب‌تری برای ساختن فردایی بهتر برای کشور ایجاد شود.