وحید فروغی زاد در این خصوص گفت؛ این فرودگاه با تلاشهای صورت گرفته در جهت ارتقای سطح کیفی و وظایف سازمانی ، با همکاری شرکت مهندسین مشاور فراگزین جنوب و با راهبری مدیریت محترم استاندارد ،کیفیت و بازرسی فنی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کارشناسان این فرودگاه موفق به دریافت گواهینامه استاندارد نظام ساماندهی محیط کار(5S) شد که این امر نشان دهنده اعتقاد راسخ به کیفیت در انجام کار و فرآیند های سازمانی در این فرودگاه می باشد.
وحید فروغی زاد در این خصوص گفت؛ این فرودگاه با تلاشهای صورت گرفته در جهت ارتقای سطح کیفی و وظایف سازمانی ، با همکاری شرکت مهندسین مشاور فراگزین جنوب و با راهبری مدیریت محترم استاندارد ،کیفیت و بازرسی فنی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کارشناسان این فرودگاه موفق به دریافت گواهینامه استاندارد نظام ساماندهی محیط کار(۵S) شد که این امر نشان دهنده اعتقاد راسخ به کیفیت در انجام کار و فرآیند های سازمانی در این فرودگاه می باشد.
وی در ادامه وجود استاندارد را موجب افزایش کیفیت خدمات و نیز جلوگیری از سلیقه محوری در مجموعه مدیریت فرودگاه عنوان و افزود ، در غیاب استاندارد ها و معیارها و ضوابط ، سلیقه هایی به میدان خواهند آمد که این پدیده موجب انحراف خط سیر اصولی و منطقی سازمانی و نهایتا آسیب ها و ضررهای احتمالی می شود. که نیاز به مدیریت اصولی و منطقی و علمی در فرودگاه می باشیم.
پنج گام پیاده سازی این نظام در راستای استقرار این پروژه شامل شناخت وضع موجود، سازماندهی کمیته های مربوطه، آموزش، اجرایی طرح و ممیزی، جهت آغاز محیطی راحت، ایمن و زیبا برای همه افراد و زمینه ساز سیستم های مدیریتی همچون SMS-ISO و سیستم های مدیریت فرآیندی در سازمانها می باشد که این امر پایه و اساس ارتقای کیفیت و بهره وری سازمان ها قلمداد می شود.
فروغی زاد اجرایی نظام ساماندهی محیط کار را گامی مهم در راستای کوتاه تر کردن مسیر ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش بهره وری دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با اخذ این گواهی نامه و دیگر استاندارد ها توسط این مجموعه بیش از پیش شاهد افزایش کیفیت خدمات رسانی، افزایش بهره وری و رضایت مندی ذینفعان، ایجاد یک محیط ایمن و دور از خطر، افزایش کارایی و طول عمر ابزار و ماشین آلات و نیروی انسانی،کیفیت و بهره وری در فرودگاه، حذف ضایعات، پاکیزه کردن محیط کار برای ارتقای روحیه کارکنان و نهایتا رضایتمندی ذینفعان را در پی دارد .
وی افزود : گام نخست برای استقرار این پروژه در تدوین اهداف کیفی سال ۱۳۹۹ برداشته و مقرر شد در مرحله اول در مدیریت نگهداری و تعمیرات و دفاتر اداری اجرا و در مراحل بعد به کل واحد ها و مدیریت های فرودگاه تعمیم داده شود.
تمام حقوق برای پایگاه خبری رویداد نفت محفوظ است.
طراحی سایت : راستچین