چالش‌های بیمه تکمیلی درمان کارکنان نفت بررسی شد

چالش‎ها و ابهامات حوزه بیمه تکمیلی درمان کارکنان با حضور مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، رییس تحلیل ریسک و بیمه شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت بیمه طرف قرارداد و هیئت همراه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع­‌رسانی نفتخیز، در این جلسه دکتر منوچهر بارانی با اعلام اینکه بیش از ۷۱ هزار نفر از کارکنان و خانواده‎های آنان متقاضی استفاده از خدمات بیمه‎ای هستند، گفت: ایجاد رضایتمندی حداکثری، مهمترین هدف از ارائه خدمات بیمه‎ای به همکاران خصوصا نیروهای پیمانکاری و قراردادی است که در شرایط بد آب و هوایی و سخت کاری مشغول خدمت هستند.

وی افزود: انتظار داریم خدماتی که ارائه می‎شود در بالاترین سطح و کیفیت ممکن ارائه شود و شرکتهای بیمه از روز اول نسبت به فراهم آوردن تسهیلات لازم و ارائه خدمات همکاری نمایند.

مدیر منابع انسانی با بیان اینکه تمهیداتی با همکاری امور مالی اندیشیده شده تا مشکل معوق ماندن پرداخت حق بیمه برطرف شود، ادامه داد: عقد قرارداد با پیمانکاران در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین شرکتهای بیمه با مراکز درمانی باکیفیت از دیگر خواسته‎های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

توسعه نرم‎افزاری و خدمات الکترونیکی

دکتر بارانی با اشاره به لزوم استقرار نمایندگان بیمه طرف قرارداد در همه شهرها و دادن اختیار لازم آنها، گفت: نیاز است که این نمایندگان با تعامل دوسویه همواره پاسخگو باشند.

مدیر منابع انسانی در پایان بر لزوم تولید و توسعه سامانه بیمه تکمیلی تاکید کرد و بیان داشت: جهت برطرف نمودن بسیاری از مسائل ناشی از عدم ارتباط و تعامل شفاف‎تر بین دو مجموعه نیاز است با تشکیل کارگروهی، چگونگی ارتقاء سطح کیفی خدمات آنلاین و توسعه سامانه‎های نرم‎افزاری مورد بررسی قرار گیرد.

رییس تحلیل ریسک و بیمه شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست گفت: کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خط مقدم تولید نفت کشور هستند و ضرورت دارد که خدمات شایسته و درخوری دریافت نمایند، به همین منظور اولین جلسه بررسی چالش‎های حوزه بیمه تکمیلی را در این شرکت برگزار نمودیم.

علی اکبر نظری افزود: در قرارداد جدید تعامل مثبتی بین شرکت ملی نفت ایران و شرکتهای تابعه وجود دارد و برنامه‎های مختلفی برای جلب رضایت حداکثری کارکنان متقاضی درنظر گرفته شده است.

در این نشست هدایت یزدی معاون مدیر در امور نظارت بر برنامه و ارزیابی خدمات منابع انسانی گزارشی از آمار و خدمات بیمه‎ای در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ارائه داد و گفت: بازنگری در تنظیم و تدوین قرارداد، تسریع در برگزاری مناقصه، اعلام شرایط قرارداد به بیمه گذاران، ثبت لیست اسامی در سامانه بیمه گر، ارائه خدمات آنلاین و عقد قرارداد با مراکز درمانی معتبر را از جمله مهمترین مسائل مربوط به فرایند تمدید قرارداد برشمرد.

کارکنان مناطق نفتخیز جنوب دغدغه‎ای برای درمان نداشته باشند

مدیرعامل بیمهء طرف قرارداد در این نشست عنوان کرد: با شرایط سخت کاری در مناطق نفتخیز جنوب آشنا هستیم و اولویت ما ارائه خدمات مناسب بیمه تکمیلی درمان به کارکنان سختکوش صنعت نفت در جنوب می باشد.

وی با بیان اینکه بنا داریم خدمات بیمه‎ای را گسترش بدهیم افزود: تاسیس شعبه جدید در استان خوزستان و استقرار نمایندگان متعدد جهت پاسخگویی سریع به متقاضیان از جمله برنامه‎های مهم ما در مناطق نفتخیز است و کارکنان هیچگونه دغدغه ای برای درمان نداشته باشند.

وی در پایان گفت: خدمات آنلاین در مراکز درمانی به هیچ عنوان قطع نخواهد شد و کارکنان مجموعه ما به طور مستمر پاسخگوی مسائل و مشکلات متقاضیان خواهند بود.

در این نشست کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابعه، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت و گاز اروندان مهمترین چالش های حوزه بیمه تکمیلی را عنوان نمودند و راهکارهای خود را به منظور انجام خدمات مطلوب‎تر ارائه دادند.

https://roydadnaft.ir/24027کپی شد!