مهندس موسوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس: روابط عمومی اتاق شیشه ای سازمان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در مراسم بزرگداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات و آیین رونمایی از طراحی جدید سایت این سازمان که ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شد، مشخصه سازمان‌های هوشمند را به روز بودن در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات، روابط عمومی، آموزش و پژوهش برشمرد و افزود، این حوزه‌ها هستند که به روز بودن یک سازمان را مشخص می‌کنند.
موسوی ادامه داد، صنعت کلیدی نفت در دور افتاده‌ترین نقاط کشور در سکوهایی که کیلومترها با مرز کشور فاصله دارند فعالیت تولیدی دارد که این امر همواره جایگاه  زیرساخت فناوری ارتباطات در این شرکت را تقویت کرده است و کارکنان این بخش نیز همواره از نیروهای حرفه‌ای و کاربلد بوده‌اند.
وی افزود، وب سایت یک شرکت صفحه نمایش کل عملکرد یک سازمان و پنجره ارتباط آن با جهان خارج و ذی نفعان است و به نحوی تمام فعالیت سازمان‌ها امروزه از طریق سامانه‌های هوشمند به این وب سایت‌ها گره خورده است، در نتیجه باید تخصص پس زمینه این فناوری‌ها همواره به روز و آموزش دیده باشند.
مهندس موسوی گفت، باید عملکرد روابط عمومی به گونه‌ای باشد که فعالیت‌های سازمان را به مثابه اتاق شیشه‌ای برای مردم شفاف کند و در این بین نباید از بیان نقاط قوت و مشکلات ترسید تا اعتماد مخاطبین بدست آید.
موسوی در پایان افزود تمام عملکردهای ما باید منتج به رضایتمندی شود و باید نتایج کارها در معرض نظرخواهی قرار دهیم تا از مفید بودن تغییرات اطمینان حاصل کنیم.

طراحی نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی مبتنی بر نیاز سازمان در عرصه های مختلف است

رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم رویکرد طراحی جدید سایت این سازمان را مبتنی بر پاسخگویی به نیازهای این سازمان به جذب سرمایه‌گذاری، اشتغال و مسئولیت اجتماعی بر شمرد و افزود: در نسخه جدید سایت سعی شده است این سه حوزه مورد توجه قرار گیرد.
مجتبی عوض‌زاده با بیان این خبر افزود :انتظارات امروزه در زمینه فناوری ارتباطات ما را به سمت روزآوری ابزارهای ارتباطی سوق می‌دهد و باید در این زمینه خود را به آخرین فناوری‌ها پیوند دهیم.
رییس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد اهمیت دیگر ابزارهای ارتباطی، در جهت پاسخ‌گویی افکار عمومی و جهت بخشی به آنها به خصوص در بحران‌ها و پدیده های اجتماعی حائز اهمیت است و وب سایت ها مهمترین ابزار در این زمینه هستند.
وی ادامه داد، در راستای ابلاغیه مقام عالی وزارت نفت در خصوص الکترونیکی شدن هر چه بیشتر فعالیت روابط  عمومی ها همسو با اقتصاد مقاومتی، تاکید روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس در سال جدید بر رویکرد روابط عمومی الکترونیک خواهد بود.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم به کارگیری تجهیزات مناسب در خدمت ارتباطات درون و برون سازمان را رمز موفقیت شرکت‌ها در زمینه ارتباطات بر شمرد و گفت اشتراک‌گذاری امکانات زیر ساختی فناوری این سازمان با شرکت‌های منطقه در جهت کاهش هزینه در دستور کار مدیریت فناوری سازمان منطقه ویژه پارس قرار دارد.

https://roydadnaft.ir/1518کپی شد!